SEO و بهینه سازی وبسایت


SEO و بهینه سازی وبسایت

SEO چیست؟

مخفف مخفف بهینه سازی موتور جستجو. اما تعریف SEO یک سوال سخت تر است. این چیزی است که آن را یک بار بود، که برای مطمئن. مشکل این است، م به تعاریف منسوخ SEO بر اساس نسبتا به طور منظم

. اگر شما وارد اینجا فکر جستجوگرها شم، روغن مار و / یا مرده پس از آن یک است) شما به شدت اشتباه است و ب) اجازه دهید به شما حقیقت اگاه از آن مفهوم. تعریف در اینجا تعریف من از جستجوگرها در سال 2012. بهینه سازی موتور جستجو یک فعالیت چند رشته ای است که به دنبال ایجاد ترافیک آلی مولد از طریق موتورهای جستجو سایت های فنی صدا و متصل با تطبیق قصد پرس و جو با ارتباط و ارزش است

Seo

. این یک بیت از یک لقمه است، می دانم. من مناطقی که من احساس می کنم به خصوص مهم است و سزاوار تر در عمق توضیح تاکید کردید. سئو ترافیک تولیدی SEO سرآشپزها هستند هدف از جستجوگرها است برای افزایش ترافیک نیست در هر حال. شما افزایش ترافیک توسط 30 درصد است اما تفاوتی نمی کند به خط پایین. چه کسی اهمیت میدهد! تولیدی می توانید چیزهای مختلف به شرکت های مختلف باشد.

تولیدی ممکن است منجر و یا مشترکان یا درآمد و یا صفحه نمایش باشد. هر چه که باشد، این مهم است که تعریف و پیگیری ترافیک سازنده به جای صرفا با توجه به افزایش ترافیک کلی SEO . من ممکن است قادر به ایجاد ترافیک بیشتر با اضافه کردن "برهنه" و "آزاد" به عنوان اصلاح کلمه کلیدی اما است که واقعا به ترافیک مولد به یک سایت؟

این می رود (راه) فراتر از نام تجاری در مقابل ترافیک غیر نام تجاری، که من به عنوان ابتدایی ترین تقسیمات. این است که با داشتن یک درک اساسی از ترافیک است که باعث تفاوت که کسب و کار. که ممکن است به معنی در حال حرکت به دور از شرایط حجم بالا و ایجاد ترافیک کمتر به طور کلی New York SEO . آیا چشم بشقاب نیست وقتی که می آید به کلمه کلیدی حجم. این در مورد کلمات کلیدی مناسب، نه بزرگترین کلمات کلیدی است. (این چیزی است که او گفت:) با این حال، حتی اگر شما در حال رانندگی ترافیک راست عوامل دیگری که به یک دیدار ثمربخش کمک وجود دارد. اگر تمرکز منجر شده است.

شما ممکن است متوجه است که عمل پاسخ به ضعیف است، می کند قصد پرس و جو مطابقت ندارد و یا رقابت با سایر عناصر در صفحه شاید سربی به خودی خود بسیار خوب است یا نه. اگر هدف بازدید از این صفحه است، شما ممکن است متوجه است که طراحی گیج کننده است SEO ، متن سخت به خواندن و محتوای بدون یک ساختار است که اجازه می دهد تا برای ناوبری آسان است. از آنجا که ترافیک مولد هدف این است که جستجوگرها SEO نیاز به درک طراحی، تجربه کاربر، معماری اطلاعات و بهینه سازی نرخ تبدیل. در غیر این صورت آن را مانند یک آشپز که یک منو ایجاد است اما پس از آن هیچ ورودی در مورد چگونه مواد غذایی پخته شده، کیفیت مواد تشکیل دهنده، دکور از ایجاد و یا ارائه غذا

. این درست اگر شما در کسب و کار رانندگی از ترافیک قدیمی در وب سایت و سپس shrugging شانه خود را هنگامی که آن را واقعا انجام هر کاری برای کسب و کار نیست. اما این جستجوگرها نیست. شما فقط یک باله شنا برگر در برخی مفصل فست فود است. مشخصات فنی صدا به عنوان یک SEO شما نیاز به مهارت های فنی بسیار قوی است. این به چه واقعا معنی هر چند؟

حداقل، به این معنی که شما باید بدانید چگونه کار می کند و چگونه اینترنت موتورهای جستجو خزیدن و شاخص در وب است. شما همچنین باید راحت هدر تجزیه و تحلیل HTTP باشد و بداند کدهای وضعیت خود را سرد است. مطلع خوب با استفاده از اتش افروز و یا کروم ابزارهای توسعه. معدن آن وبلاگ، چرا که طلا در آنها وجود دارد داده ها وجود دارد. (با عرض پوزش، من فقط تماشا شهامت.) امتیاز جایزه اگر شما می توانید چیزی کد تا خود را به آن را استخراج. درک این که چگونه به تشخیص و حل دسترسی و بهره وری خزیدن مشکلات حیاتی SEO است. جستجوگرها است در مورد دانستن اندازه کافی در مورد ... همه چیز. HTML، CSS، JQuery و، AJAX، فلش، جاوا اسکریپت، XML، JSON، RSS، PHP، SQL. آزمایش با و درک این فن آوری. اما شما در حال انجام نشده چون شما هنوز هم باید به درک تکنیکی از دستورات موتور جستجوی خاص از جمله SEO (اما قطعا نه محدود به) NOINDEX، nofollow باشد، نگارش = متعارف، نگارش = نویسنده، نگارش = ناشر، نگارش = برجسته و های hreflang و مختلف رقابت طرحواره از میکروداده

. جستجوگرها است در مورد دانستن تمام این برای اطمینان از مسائل فنی سد راه آنها نیست و برای ایجاد روابط مثبت با مهندسان. شما باید زبان New York SEO https://aviationwebdesign.net/new-york-seo/ خود صحبت می کنند. شما لازم نیست SEO به درک همه چیز و شما هرگز نباید بلوف زدن است، اما شما لعنتی به خوبی بهتر قادر به یک گفتگو حمل و منسجم باشد.

شما باید تفاوت بین یک GET و یک پست. بین سمت سرور و SEO اسکریپت سمت کلاینت. جستجوگرها باید قادر به انتقال چه موقع و چرا به استفاده از یک دامنه کوکی است. شما باید یک نگاه آهو-در-چراغهای جلو می کنید زمانی که مهندسان در مورد CDNs یا minifying از کد صحبت کنید

. من حتی در غواصی به جزئیات بازیابی اطلاعات، پردازش زبان طبیعی، یادگیری ماشین و روش های دیگر که اطلاع الگوریتم های موتور جستجو مدرن لمس نیست. فنی بیشتر به شما SEO موثر تر می شود. و همیشه چیزی بیشتر برای یادگیری وجود دارد. قطعات پازل متصل به چه متصل چیست؟

امروز آن را به معنی لینک به و از سایت SEO های دیگر و ارتباط با و از طریق دیگران SEO بر روی سیستم عامل های اجتماعی است. به زبان ساده در مورد آن لینک و اجتماعی است

. من از طرفداران بزرگ از ساخت لینک نیست و ترجیح می دهند یک رویکرد لینک باغبانی. ذهن شما، من ارزش لینک درک است، اما در اغلب موارد پیوند ساختمان به دلایل اشتباه SEO انجام می شود و در طرح مسائل وزن دور to0 به شدت. این کار یک مقدار عادلانه از زمان

. من نمی توانم انکار نیست. اما من هرگز مطمئن با چه بهایی هستم. در بسیاری از موارد من بر روی تردمیل تلاش لینک ساختمان را ببینید آن دسته از شرکت. صادقانه بگویم، شما باید یک نقطه برسد که در آن ساختمان لینک چیزی است که شما در حال کار در نمی شود. عجیب، ارتباط از یک تاکتیک SEO نادیده گرفته و دست کم گرفته است. تادئوس طرفداران اولیه و قوی از این عمل بود. لینک کردن یک فرم ساخته شده در روابط متقابل است. شما باد تا گرفتن تماس از لینک ها از کسانی که به آنها به شما لینک شده است

. این یک راه اتصال به و درگیر شدن با افراد خود را در طاقچه است. به همین دلیل بهتر مانند اجتماعی آن را نمی کند؟ اجتماعی را در یک تعداد از ابعاد. نخست این است که تولید محتوا SEO است که ارزش به اشتراک گذاری و سپس انجام همه چیز را که شما می توانید آن را به قابل حمل. که شامل یک طراحی تعامل است که به ترویج به اشتراک گذاری و اطمینان از محتوای به اشتراک گذاشته بهینه سازی شده است

. البته این هم واقعا اجتماعی بودن و خارج شدن در این سیستم عامل و ارتباط با کاربران و مشتریان شما وجود دارد. من عمومی، خدمات به مشتریان جلال اما در واقع با برخی از کاربران و مشتریان خود را از معاشرت نیست. این هر دو بسیار دشوار به انجام در مقیاس بلکه با ارزش برای search engine optimisation به دلایل مختلف است. امروز این همچنین بدان معنی درک چگونگی اجتماعی است که در درون جستجوی یکپارچه (آن را راه دیگری در اطراف نیست) و یادگیری فیس بوک SEO و + Google SEO. قصد

در حال حاضر ما در نهایت به قلب واقعی از جستجوگرها و دلیل اولیه شروع کردم به این پست وبلاگ را دریافت کنید. قصد پرس و جو است شاید مهم ترین بخش از جستجوگرها New York SEO. شما باید به نحو کاربران خود و انگیزه های پشت جستجو و نمایش داده شد خود را درک کنید. در حداقل شما باید تفاوت های بین نمایش داده شد ناوبری، اطلاعاتی و تراکنشی را درک کنید. نه، این است که در مورد افراد New York SEO نیست. اغلب اوقات زمان و پول صرف ایجاد شخصیت که ایجاد تفرقه مصنوعی در بلند مدت، یک نوع از کلیشه ای که دیگر بر روی به آسیب میرسانند به عنوان یک راه برای ترویج دیدگاه های خود را. "به یاد داشته باشید که که چه سالی جستجوگر است."

(اخ، من در حال حاضر را بکشند.) در عوض این است در مورد انجام کار سخت درک چگونه و چرا مردم در حال جستجو برای محتوا و محصولات خود را. این در مورد نحو، روانشناسی و رفتار مصرف کننده در میان چیزهای دیگر است. قصد نیز توسط بافت آگاه است. جغرافیا، زمان search engine optimization از سال و پلت فرم (یعنی - تلفن همراه) همه می توانند بازی بخش مهمی SEO از فهم مراد. این چیزی است که شما فقط می توانید کپی کنید و از یک سایت را به یکی دیگر از این هرگز. به عنوان مثال، در اینجا یک جستجوگر واقعی که زخم تا از آمدن به این وبلاگ است. چگونه به تغییر عنوان لینک آبی رنگ از وب سایت خود را پیدا کنم این نوع از نمایش داده شد شگفت انگیز است.

این نیروهای به من فکر می کنم متفاوت است. جستجوگرها است در مورد دانستن اینکه چگونه مردم به فکر و جستجو، که چگونه است که کسب و کار فکر می کند کاربران خود باید جستجو. SEO مدافع برای کاربر است.

ارتباط LOLCAT مربوطه نه خیلی مدت قبل SEO در مورد تطبیق کلمات کلیدی مرتبط با محتوای بود. به همین دلیل است مزارع محتوا بسیار محبوب و سودآور شد. همه شما نیاز به انجام یک کلمه کلیدی طولانی دم و مطابقت آن را با مطالب مربوط بود. همچنین معنای شما می توانید یک مفهوم کلید واژه را در تعداد زیادی از صفحات سفال. بنابراین شما ممکن است یک صفحه برای چگونه به فشار آب پرتقال SEO و چگونه به فشار آب پرتقال تازه پیدا کنید. مطالب مربوطه در این صفحات بود؟ در اکثر موارد، بله. اما آن را معادل محتوا به کالری خالی بود. این بدان معنی نیست که ارتباط مهم نیست. هیچ چیز می تواند دورتر از حقیقت. این هنوز فوق العاده مهم است.

یک مقدار عادلانه از در صفحه جستجوگرها است در مورد ساخت ارتباط آشکار است. از آنجا که آن را نه تنها نیاز به مربوطه، آن را به عنوان مربوطه در یک نگاه درک شده است. ارتباط باید از طریق لنز از قصد به جای یک بازی کلمه کلیدی ساده دیده می شود. ارتباط آغاز و نه پایان جستجوگرها SEO است. ارتباط ارزشی است که همیشه با ارزش همراه است. آیا ارزش ذهنی؟ مطمئن. اما آن را آسان تر زمانی که شما آن ردیابی به قصد می شود. آیا این صفحه واقعا قصد پرس و جو را برآورده سازد؟ نه این که آن را مربوط. نه این که آن را منطبق بر کلمه کلیدی.

آیا صفحه ارائه ارزش به اندازه کافی برای برآوردن قصد. شما متوجه خواهید شد که من برآورده دو بار استفاده می شود و این اتفاقی نیست. موتور های جستجو (سئو و) به طور فزاینده با رضایت کاربران نگران هستند. جستجوگرها ممکن است در مورد: لذت کاربر (رول چشم) اما ما در حال اندازه گیری رضایت از طریق هر دو اقدامات کمی و کیفی صحبت کنید. آیا قابل خواندن است؟ تجربه SEO کاربر مثبت بود؟ آنها قادر خواهند بود اطلاعات مورد نظر را پیدا بودند؟ آیا آنها را منجر به دیگر مطالب مرتبط. آن آسان بود برای آنها را به اشتراک و یا خرید؟ آنها قادر به چاپ و یا به اشتراک گذاری صفحه بود؟ چگونه بسیاری از صفحات آنها مشاهده کرد؟ آیا آنها تبدیل؟ نرخ گزاف گویی چیست؟

ما همچنین وجود دارد به پاسخ کودک شما زشت و شناسایی شکاف ها در محتوای سایت است. که ممکن است به معنای محتوای تولید شده است به اندازه کافی NYC search engine optimization ارزشمند نیست یا این که قصد جستجوهای ناراضی وجود دارد (یعنی - شما محتوای مناسب نیست). جستجوگرها است در مورد تولید تعاملات مثبت و رضایت بخش که با نام تجاری پشتیبانی و جریان را به دیگر کانال های بازاریابی. چه درباره رتبه؟

رتبه شما توجه داشته باشید که من همه چیز در مورد رتبه صحبت نمی کنند. رتبه می تواند مهم اما تنها در زمینه جذب ترافیک مولد. در بسیاری از رتبه اگر شما در حال انجام همه چیز را درست دیگری باید مراقبت از خود را. علاوه بر این، رتبه در زمانی که شما در حال کار در سایت های NYC بزرگ search engine optimization با بیش از، مثلا، 100000 صفحات مهم کمتر می شود. راه هایی برای اندازه گیری رتبه در این شرایط وجود دارد اما من نمی اغلب به جز در برقراری ارتباط با مشتریان با وسواس رتبه پیدا کردن که از ارزش های بزرگ. رتبه نیز از دست دادن آن را راحت و کاربر پسند با شخصی ادامه از نتایج جستجو

. اگر جستجو + است که در اینجا به ماندن پس از آن رتبه تبدیل خواهد شد به طور فزاینده شکسته. SEO در مقابل ورودی بازاریابی بسیاری از کسانی که احتمالا در تعریف و توضیح من نگاه کنید و باور دارند که "بازاریابی داخلی آن بازی بهتر وجود دارد. این اصطلاح چتر جدید ایجاد شده توسط NY را برای بسیاری از مردم کار می کند. آنها برای پیدا کردن آن را آسان تر برای توصیف و انتقال به مشتریان. آن خوش طعم تر و آنها اجازه می دهد تا خود را از شهرت فقیر جستجوگرها به دست آورد فاصله. من آن را دریافت. اما من آن را دوست ندارم. من یک SEO هستم و من افتخار می کنم

. من با استفاده از جستجوگرها به عنوان یک فیلتر مشتری. من می توانم کسانی که فکر می کنم آن روغن مار را جست و خیز، پیدا کردن آنهایی که «آن را دریافت و کمک NYC به آموزش کسانی که ممکن است در حصار است. در بسیاری از این مشتریان که بیشتر متفکر هستند و می توانند کمک SEO و همکاری در تلاش های SEO می باشد. این نوع من از مشتریان می باشد. اگر من در تلاش بودند برای فروش به فورچون 100 یا هزار نفر از مشتریان تحت قرارداد در یک زمان ممکن است تصمیم من بازاریابی ورودی یک مدت بهتر بود. من هم به توضیح و آموزش ندارد. که پنج ساله نابینا نیستند

. در حالی که شرکت در حال گسترش است، من هنوز هم توانایی ایجاد روابط شخصی با مشتریان است. در پایان، من مطمئن هستم که من می خواهم به کار با یک مشتری که به کمک من New York SEO تحت پوشش بازاریابی داخلی اما نه به عنوان یک SEO قبول نیست. شاید آن نوع خود من از نخبه گرایی است. SEO 2012 به عنوان مثال پس اجازه می دهد را تعریف SEO من و درخواست آن را به عنوان مثال. فرض کنید شما پرس و جو، ابراز پیروزی از اکتشاف LIGHTFORCE 300 دستی. چه فرض کنید شما قصد این است که در پشت که پرس و جو؟

ابراز پیروزی از اکتشاف LIGHTFORCE 300 آیا آنها واقعا برای دستی که خلاء به دنبال؟ و یا آنها به جای داشتن یک مشکل با خلاء خود را؟ اگر شما قادر به در White hat SEO جستجوهای نگاه شما می خواهم کاربران چرخه را از طریق تغییر شکل مانند عیب یابی، تعمیر، مشکلات، اطلاعات، راه حل، کتابچه راهنمای و قطعات ببینید. در واقع، شما می توانید نمایش داده شد مربوط گوگل تا ببینید که چگونه این هم مرتبط هستند استفاده کنید

. دو سال پیش که شما ممکن است قادر به گرفتن دور با ایجاد SEO یک صفحه با یک عنوان بسیار بهینه سازی شده، متن تکیهکلامهای پویا، شرح محصول عمومی و یک لینک به یک دانلود پی دی اف که دستی بوده است. آن شده اند که مرتبط بوده است اما شما در عزم واقعا راضی و یا ارزش واقعی تحویل ندارد

. بیشتر به این نقطه، ارزش است که شما تحویل داده یک کالا بود. آنچه را که یک صفحه جستجوگرها برای این مدت نگاه می کنید؟ شما هنوز عنوان جامد، شرح محصول (و مشخصات)، و یک لینک به کتابچه راهنمای کاربر. اما شما می خواهم یک لیست از مشکلات مشترک را که خلاء همراه با راه حل های بالقوه اضافه کنید. این ممکن است شامل گام به گام توسط به گام راهنمایی تعمیر White hat SEO. شما می خواهم لینک ها برای قطعات یدکی فراهم می کند. شما به صورت پویا ممکن است آنها را مغازه های تعمیر خلاء محلی خدمت می کنند. شما حتی ممکن است یک بخش اختصاص داده شده به خرید یک خلاء جدید داشته باشد. شاید شما حتی یک ماشین حساب که شما می گوید که آیا آن را به ارزش تعمیر خلاء قدیمی و یا خرید یکی از جدید است. هک شما حتی می تواند لینک را به خانه خدمات تمیز کردن فراهم می کند. صفحه به خوبی طراحی شده با این عناصر می ارتباط و ارزش، در نتیجه رضایت بخش قصد جستجوهای فراهم می کند

. ؛ SEO جستجوگرها است که در مورد ایجاد ترافیک جستجو آلی مولد های مطابق با قصد پرس و جو با ارتباط و ارزش. مفهوم این تعریف آن است که جستجوگرها باید بر تعداد فزاینده ای از رشته های طراحی، تجربه کاربر، معماری اطلاعات و بهینه سازی نرخ مکالمه را جلب کند.

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page